Frontvisier Professionals

De trainers en adviseurs van Frontvisier zijn professionals op het gebied van Sales en Communicatie. Specialisten met jarenlange ervaring en bewezen succes in commerciële organisaties. Praktijkmensen die met hun beide voeten in de klei hebben gestaan. Op deze pagina leest u meer over de achtergronden en ambities van onze mensen.

Zelf een Frontvisier Professional worden?

Dan zoeken wij jou!

Wij zijn altijd geïnteresseerd in ervaren specialisten die ons team willen versterken. Bent u die commerciële topper die interesse heeft om zich als freelance (commercieel) trainer, coach of adviseur aan te sluiten bij Frontvisier? Vul onderstaande informatie in en upload uw C.V. en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Solliciteer

Eric Reversma – Sales & Communicatietrainer

Met een scherpe blik voor wat nodig is en wat wel en niet werkt “verleid” ik deelnemers tot leren en focus ik mij op de gedefinieerde leerdoelen. Dit aan de hand van uiteenlopende onderwerpen waarbij praktijk en theoretische modellen elkaar in rap temp afwisselen en aanvullen. Stap voor stap leidt dit uiteindelijk tot nieuw gedrag en het gewenste effect.

Kernwaarden voor mij zijn Inlevingsvermogen, Betrokkenheid, Deskundigheid en Resultaatgerichtheid. Mijn benadering is pragmatisch en effectief (“spreek de taal van de ander”) aangevuld met passie, energie en gedrevenheid. Het gaat niet zozeer om het wát, het gaat met name om het hoe!

Verkopen is een vak. Trainen is een vak. Mijn onderscheidend vermogen zit vooral in de combinatie; van het putten uit jarenlange verkoopervaring, het hebben van kennis en expertise van het trainersvak en het juiste persoonlijkheidsprofiel.

Mijn credo: willen weten waarmaken!

Eveline Reversma - Markowski/ Communicatieadviseur

Werken vanuit mijn persoonlijke kracht en doen waar ik goed in ben. Daar word ik enorm blij van. Als ervaren communicatieadviseur ondersteun ik organisaties op het gebied van offline en onlinecommunicatie & marketingvraagstukken. Mijn benadering hierin is praktisch, plezierig en interactief. “Teach what you preach”. Goede communicatie is de sleutel tot succes.

Er is een verschuiving gaande van productgericht naar klantgericht handelen. Hoe definieert u klantgerichtheid? Komt uw vertoonde klantgerichtheid overeen met de verwachting van uw klant? Sterker, hoe ervaart uw klant uw klantgerichtheid?

Ik geloof in de kracht en de oprechtheid van mensen. Resultaat ontstaat door samen te leren, te delen, te ervaren maar vooral te lachen. Dit is het uitgangspunt in mijn leertrajecten.

Hoe onderscheidend bent u?

Mijn credo: duidelijke taal geeft meer resultaat!